ULEPSZONY SKIN POSTACI W MINECRAFT *jak zdobyć* - MINECRAFTOWY PRZEGLĄD TYGODNIA

Opublikowany 2 maj 2021
Leesoo z nowym przeglądem tygodnia z gry minecraft!
Sprawdź inne przeglądy MINECRAFT: pltools.info/face/PLY8pPUEHm96M2W6Yi7fUw-RU7AadZmkkG
NIE KLIKAJ w ten link 😨 : leesoo_official
NIE CHCESZ PRZEGAPIĆ STRIMÓW? Zaobserwuj ► twitch.tv/leesoo 💜
Link do ulepszonego skina: github.com/TheOneTrueZandra/Figura
✔️Kod w sklepie Fortnite ► MCLISU
🦊Avatary dla widzów ► bit.ly/LisoweAvatary
📱Discord ► discord.gg/LEESOO
👪Grupka FB ► groups/Lisownia/
#LEESOO #kodMCLISU #przegląd

Komentarze

  • 3:40 śluza

  • 5:39 polecam ci texture pack patrix

  • Kozacki filmik lajk jest sub jest!!!

  • 8:40 tak da się. za sprowadzenie ghasta i zabicie go w zwykłym świecie jest nawet wyzwanie.

  • Ten nowy awatar jest zajebisty

  • Czm taki duży próg?

  • Dziś tylko fortnite kto pamięta ten like!!!

  • Halo bo jiz jest 12 tys łaprk a nie ma odcinka dalej scam

  • Ej a coto za tekstur pak?

  • Moze CSGO przeglad tygodnia? ciekawa by byla taka seria

  • 3:50 to jest jak domek sandy w spongebobie

  • jest taki zadanie żeby wziąć ghasta do zwykłego świata i go w nim zabić

  • 7:19 Ten skin dostawało się do minecraft bedrock edition oraz do minecraft earth kiedy zarejestrowało się do beta testów minecraft earth. Ja się zarejestrowałem i ten skin jest mega ładny

  • Jak mowa o realistycznych txt to polecam napp(tak się nazywa txt) tylko dobrze skonfigurowany

  • Lesso a może przegląd tygodnia csgo

  • Minecraft no among us🙏

  • minuta 25 sekund odcinka popularny mem z kotem

  • Te a może przegląd csa?

  • ten TxT chroma hills kojaży mi się z tego mc na ps3 i xbox360 bo na tych mapkach skyrim albo halloween i innych zawsze byly jakies TxT brakuje mi tego

  • O nie Leesoo z mopem na głowie :D

  • Do twarzy ci w tych włosach ;3

  • Da sie sprowadić gasta do overwolrda nawet jest za to achivment :)

  • kszysztow L

  • 4:13 F

  • LESSO grasz w minecraft dungeoins?

  • jak ,,zastosować'' ten link żeby działał w minecrafcie

  • apropo csa w 4:30 ostatnio dostałem bana na 7 dni za to że mnie nie wczytało do gry

  • Dlaczego kurde nie dostaję powiadomień o filmach?

  • 3:33 ten texture pack jest wzorowany na Windows 95

  • 7.07 ten skin jets na bedrock za free ale nie ma animacji

  • Kiedy będzie among us

  • Jutro daj dwa odc plis

  • 8:42 da się

  • zielony oguras xd

  • Siemka chciałbym po prosić o pomoc w pobraniu tego moda na Ulepszony skin proszę o odpowiedzi Dziekuje :)

  • O

  • ten skin to na minecraft earth można było dostać xD😎

  • i dzien poprawiony, dzieki leesoo

  • Kiedy w jeden dzień miało być 10k łapek ale jest 9,9k xddd

  • Nie udało sie :(

  • ładna koszulka z dragon ball =)

  • lampka wina

  • Fajnie jakbyś nagrywał coś więcej niż tylko przeglądanie redita

  • 4:14 F dla tego typa

  • Nagraj fortnite:)

  • 4:14 [*]

  • Leesoo daj nowy odcinek bo nie mam co robić 🥺

  • 3 AM Comment

  • Taki fajny film, a taki krótki, nie ładnie

  • Tu są osoby które nie chcą taki3go pokazywania tekstów jak w 7:37 Aż oczy bolą.

  • prosze wsaw odc

  • 23:20 i 9.1k likeów

  • Pov: Widizsz o 23:00 że jest 9k łapkę w górę i płaczesz że jutro nie będzie odcinka przez 1k ludzi którzy nie dali like Ps: Chyba że dobiją

  • czemu masz taką samą tapetę co w poprzednim odcinku?

  • 1:24 to jest chyba z opakowania kociej karmy xDD

  • Ale kjut te włosy :3

  • 6:19 Dziś jest dzień harrego potter więc pogu

  • 1:36 a mówią że dla zwierząt nie ma nieba

  • 4:14 niestety ten pan umarł znicze w komentarzach [*]

  • dzieki za lepszy humor

  • Ale woda wylewa sie na 8 kratek

  • 8:45 jest quest nawet

  • ale ze 1000 subow w 2 miechy

  • za duży ten próg!

  • LEESOO, TY ALKOHOLIKU, JAK MOŻESZ LAMPKĘ WINA WIDZIEĆ?

  • Nie wiem czy ktoś zwraca na to uwagę ale Leesoo ma zajebiste włosy XDD

  • Leesoo będzie odcinek z fornite jak reagujesz na zmienny?

  • Ejej to kielich wina nie lampka xD

  • 4:15 [*] On był używany w memach a teraz będzie żył wiecznie😔

  • Ej czemu nie ma fortnite

  • 7:00 ten skin na jest na mcbe, ale nie jest animowany

  • ᵐᵃˡᵘᵗᵏⁱ ᵏⁱᵐᵉⁿᵗᵃʳᶻʸᵏ ᶜˣ

  • unban

  • 8:59 lisu ale ty wiesz że tak właśnie wygląda lawa?

  • 1:20 moim zdaniem kot z lampką wina

  • Ja osobiście polecam jeden z najbardziej realistycznych teksturpaków które nawet na biórowym laptopie pójdą Epic Adventures

  • 4:17 nie przypominaj mi KEKW

  • Leesoo: Macie 24 godziny do wybicia 10k łapek w górę Film po 5 godzinach : 7k łapek w górę

  • 4:00 ja tak miałem z psem siostry proszę o znicze [*]

  • 6:24 wydaje mi się ze po to aby creepery nie spadały ci na głowę i nie rozwalały ci twojej budowli xd

  • 2:41 tylko załamuje tą roślinę ponieważ jest uznawane jako entity.item a kowadło entity.block

  • 4:14 [*]

  • Czekamy na kolejny odcinek xd. Dawajcie łapki

  • 4.15 .28 kwietnia umarł ten gościu od kw Wszyscy (*) w komentarzach

  • Kiedy fortnite?

  • Zrobisz FAQ?

  • tyle czekłem na film który trwa kródko

  • 4:14 kiedy to było nagrywane, bo to ma znaczenie

  • te przeglądy są coraz krótsze😔

  • Pls wrzuć link do tego moda

  • Ogólnie to ten skin z słońcem, księżycem itp. To on jest taki jest normalny ale ten mod daje tylko to że słońce i księżyc zmienia pozycje, a ten skin był z kodu z minecraft earth

  • gdzie te linki?

  • Hejka leee sooo

  • Ten teksturpak jest z india śmietanka😳😲

  • na cukrzyce

  • typ z emotki KEKW umarł 28 kwietnia

  • Przeglądam komentarze i widze tylko to " 4:14 [*]" :(

  • 4:14 [*]

  • Jaka lampka wina xd?

  • Rozpoczynamy 4 miesiąc czekania na przegląd tygodnia