ZNAMY TASKI z NOWEJ MAPY w Among Us! 😱 - PRZEGLĄD AMONG US

Opublikowany 15 gru 2020
Przegląd Among Us od LEESOO, a w nim NOWE TASKI na mapie AIRSHIP!
💜Strimek dzisiaj o 17:30 + giveaway! ► www.twitch.tv/leesoo
💜Strimek dzisiaj o 17:30 + giveaway! ► www.twitch.tv/leesoo
📸Instagram ► leesoo_official
🔷 Facebook ► LeesooOfficial
✔️Kod w sklepie Fortnite ► MCLISU
🦊Avatary dla widzów ► bit.ly/LisoweAvatary
📱Discord ► discord.gg/LEESOO
👪Grupka FB ► groups/Lisownia/
#amongus #kodMCLISU #przegląd_tygodnia

Komentarze

  • Pamiętajcie że dzisiaj strimek o 17:30! Będzie też giveaway, także jak ktoś chce za freeko coś wygrać, wbijajcie www.twitch.tv/leesoo 😅

    • 🙂Moge serduszko?

    • @Bartek Suska on to wiedział

    • @Bartek Suska O itchaci

    • Lesso ta nowa mapa to z henry the stickman

    • 6:35 tu wybierasz gdzie się respisz

  • Jak naprawisz światła i obok ciebie trup to lepiej tego nie reportować bo cie wywalą sprawdzałem ✅

  • 0:35 "pięć łapek w górę?! posrało cię?!"

  • 1:00 w minecraftcie wiadomo

  • kiedyś miałam mały telefon a teraz mam duży

  • 2:26 ja tak mam na swoim tablecie czekam 2 min az jlawiatura sie wlacza a potwm sie sama wyloncza

  • Kto ogląda i myśli: na początku 2k20? To czemu nie mam aktualizacji?

  • Potwierdzona Data Od "Innersloth" na nową mapę to 15.02.2021

  • dalej jest za dużw

  • Mam moły telefon :'(

  • Wiesz ze ta nowa mapa jest z henrego stikmena??

  • Lesso:tutaj mamy ciasteczka. Ja: ;w; ciasteczka to Nick mojej koleżanki w among us. Też ja: aha xD

  • Ja w realu siniłam o tej mapie. Rze z mapa gdzie lawa pszeszłam tu w snie ale ciekawe te drabiny

  • Tam ten obraz z tym chłopem jest z pacific rim chyba

  • A ja przedłużamy xd 0:46

  • Miało być 2021?!!

  • Możesz dawać np 5tys łapek

  • Ja mam podobnego kota minuta 2:25

  • [•]

  • 2 łapki co ma być 1 łapka

  • Kiedy nowy film

  • za mało łapek w gure!!!!

  • Ja to oglondam kilkanascie minut przed 2021

  • ja na switchu gram to jeszcze gorzej 2:21

  • 2:14 istniał

  • 0:28 mój ziom na avatarze

  • 0:30 kto wie że to muzyczka z mario 64 (gra z 1996) daje like

  • 5 łapek mało ale 50k to dużo

  • Ten kto nie wie Henry stickmin jest stworzone przez twórców among us dlatego ta mapa będzie w among us

  • 4:22 Nie zauważyłeś jednego easter egga fall guys

  • 5:29 11 grudnia miały być Nowe kolory i co? Nie było więc na to też nie licz

  • 2:17 ja nie wierzę

  • Lesso wiesz jak zrobić kod z among US to czeba zainstalować among lock

  • to fajne 2 łapki w gure 23 tys

  • Czm powiadomienie przyszło mi po 5 dniach xdd

  • 0:26 XD

  • Ja ten przegląd oglądałem

  • Leesoo czas abym ci coś powiedział.............. Mikołaj istnieje. Hahahahhahahaha

  • 2:31 ja mam wielki telefon ale małe palce

  • Ztego co pamiętam to ekipa mandzia od sie żyła amonga

  • Ja jak grałam to oskarżyli mnie o robienie za szybkiego taska

  • omg 4:00tram jest chłopek z FALL GUYS

  • Moja śostra ogłoszą gre o tron smar dopiero 15 lat.

  • nie

  • Ta mapa jest z stick mena

  • Za duży próg łapek

  • Ale że leesoo nie wyskoczył z wenta

  • Lesso coś dużo tych łapek 😁🤣😆❤️

  • mikołaj nie istnieje mama mi mówiła

  • 6:38 leesoo tutaj wybierasz gdzie zaczynasz po spotkaniu

  • A I TAKA CIEKAWOSTKA DLA LUDZI KTURZY MAJĄ NINTENDO JAK KUPICIE AMONG US TO MOZRNA TO MASZ MAPE THE AISHIPS

  • Dzięki świeczka dla mnie ale nie mam dużych palcy ale jak pisze ż to żle

  • to z Chendry stikman

  • Fuck you

  • Lesso sztos jests

  • AIR SCHIP JEST Z HENREGO STIKMANA

  • Ja też nie mogę się doczekać nowej mapy

  • czy ty w tej nowej mapie dalej nie widzisz nawiązania do henry stickmin? (chodzi o to że cała mapa jest nawiązaniem)

  • Usuń kanał : )

  • Ja mam grube kciuki i nawet duży telefon nie pomaga

  • Nwm jak to mozliwe ale juz jedni youtuberzy grali juz w among us na tej nowej mapie ps. To nie clickbait serio

  • Za dużo łapek.

  • 1:00 gta online

  • Ile 2 łapki cb chyba porombało

  • Xdxdxdxdx

  • pokażesz swoje vans harry potter PLS

  • 5:10 Jezu ale debil

  • Mikołaj istnieje

  • za dużo łapek

  • 5:56 DEBILU TO STATEK Z THE HENRY STIKMIN COLECJA

  • czyzby nowy rok zaczynał sie lepiej niż ten?

  • Jakby co ta mapa z Gry The Henry Stickmin Collection

  • Ten statek nowy

  • To jest z gry Henry stickmin colection

  • 1:57 Ej czy tylko ja widzę te pudełko z Harrego Pottera w tle? Witaj w gronie potter head

  • Mikołaj nie istnieje

  • weź mniej tych łapek

  • Leesso tyle ile nam dałeś łapek nigdy nie wbijamy daj proszę mniej my nie damy rady

  • ja napisałem jeden raz gdy byłem impo że biały i żółty impo a ja byłem białym

  • T

  • Świetny Mikołaj Nie istnieje

  • nie no LEESOO tyle łapek to nie da rady

  • 0:41 CO JAK TO. 2 ŁAPKI W GURE

  • Leesoo to z wybieraniem na nowej mapie to mozesz wybrac gdzie chcesz sie zrespic

  • 4:08 to jest z filmu Pacifik Rim zajebisty film o walce z potworami wielkości większej niż wieża aifla

  • TEN AIR SHIP JEST Z Z HENRY STICMAN

  • dzk za swieczkie ja nie wierze w sw. mikolaj sory za blendy

  • 7:51 ja jak używan znaków interpuncyjnych to mówią że jestem oszustem

  • 1:40 obaj*

  • świeczka dla iphonowców

  • fabryka memów zwie się INTERNET tam codzienie wychodzom 100 memów z amonga i som pakowane na stronah do leessoo

  • Gdzie ty wchodzisz i sprawdzasz te różne rzeczy??????????

  • Moi koledzy muwiom rze Mikołaj nie istnieje a on istnieje

  • Lessoo wciąż za duży próg łapek :C

  • To Substance Painter 8:16

  • 0:37 za duży próg łapek w góre.

  • [*] Dla Kotka

  • henry stickmin

  • u niektórych zagranicznych youtuberów są już odcinki z nową mapą np. u youtubera "bazerk"

  • tak wiele osób umie tak rysować